Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 11:50:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK AUR 28 | ||
Typ | Bristell LSA | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2029 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 1 / 0 / 0 | 100 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:50:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 25 | 25 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:57:00 | 11:57:18 | ANO | ANO | GND - 3500 | 458 | 61 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:59:29 | 11:59:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 475 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 12:04:55 | 12:05:05 | ANO | ANO | GND - 3500 | 408 | 85 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 12:08:34 | 12:08:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 464 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 12:09:41 | 12:09:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 562 | 67 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 12:14:01 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 12:21:06 | 12:21:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 859 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 12:23:10 | 12:23:22 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 856 | 79 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 12:25:43 | 12:25:50 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 740 | 94 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 12:29:29 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B06 | PB | 73.69 | 12:33:51 | 12:33:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 667 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 12:37:09 | 12:37:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 575 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 12:39:57 | 12:40:23 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 580 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 12:42:22 | 12:42:35 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 639 | 76 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 12:47:52 | 12:48:05 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 521 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 12:50:13 | 12:50:31 | ANO | ANO | GND - 3500 | 512 | 61 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:53:02 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:56:48 | 12:57:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 753 | 31 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:59:00 | 00:00:00 | NE | NE | GND - 3500 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |